torsdag 24 september 2009

Sweet As Swiss Chocolate

Välkommen till min nya blogg Hellee! Eftersom jag haft svårt att ändra layout på min nuvarande blogg herkulina.webblogg.se, så gör jag ett nytt försök med en annan bloggmotor. Jag hoppas på det bättre så småningom! :) 


Idag har jag bakat en chokladpaj, jag gjorde nog fel i receptet för själva smeten smakade inte så gott, vi får se imorgon vad mina kollegor säger. Själv kommer jag att föräta mig på ananaspajen och hallonpajen. Fredagsfikat är det bästa fikat! Eller hur? 



3 kommentarer:

ANNAWII sa...

Really nice blogg Charmolina :)

Anonym sa...

Ja jag håller med! Fredagsfikat är den bästa, synd att jag bara jobbar 2 fredagar på 6 veckor eller så ska jag kanske vara glad för det ;) Kram Chatrine

Sander Oord sa...

Nice 2 meet you! :D